Akváriumok építése

Az akváriumok tervek alapján történő szabása, felépítése. Terráriumok építése, a terráriumi állat eredeti életterének megfelelően.

Kerti tavak építése

Kerti tavak igény szerinti tervezése, kivitelezése. Már elkészült tavak szűréstechnikáját megtervezzük, egyedileg legyártjuk, beépítjük.

Általános Szerződési Feltételek, Szállítási információk

Általános Szerződési Feltételek – Aquafamily.hu webshop

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni webshopunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webshopunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Megvásárolható termékek, szolgáltatások jellemzői

A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással illetve személyes átvétellel rendelhetőek meg. Személyes (rendelés nélküli) vásárlásra is lehetőség van üzletünkben a készlet erejéig. Javasoljuk a személyes vásárlás előtt is a megrendelést (foglalást), így biztosan félre lesz téve számodra a kiválasztott termék.

Az áruház által forgalmazott termékek leírásában törekszünk a lehető legszélesebb és legpontosabb információkkal szolgálni az adott termékről, de előfordulhatnak adatrögzítési hibák, melyet a lehető leghamarabb javítunk, pontosítunk a tudomásunkra jutását követően. A termékeknél megjelenített képek esetén törekszünk, hogy pontosan az adott termék kerüljön feltüntetésre, de bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a beszállítónktól kapott kép csak illusztrációnak tekinthető, és kis mértékben eltérnek a valóságtól. Ezen eltérések nem haladják meg azt a szintet, ahol már más termékről kellene beszélni. Inkább csomagolásbeli, illetve opciókban való eltérés fordulhat elő.

 A termékek oldalán az alábbi adatok találhatók meg:
Termék megnevezése:

Szándékaink szerint beszédes, könnyű beazonosítást tesz lehetővé, termékenként egyedi.

Ár:

Minden esetben a bruttó ár megtalálható. (Opcionálisan) darabszámtól függő kedvezményt kínálunk, ahol a darabszám és a hozzá tartozó kedvezményes ár is fel van tüntetve. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. (Ez a rendelés lezárása elött kiszámításra és jelzésre kerül.) Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Webes (speciális) Ár:

(Amelyik terméknél ilyet látsz.) Tipikusan az “itt és most érvényes ár” kizárólag webes rendelés esetén érvényes! Telefonos és személyes vásárlás esetén kollégáink sem látják és nem is tudják ezt az árat beállítani. A rendszerünk emberi beavatkozás nélkül automatikusan generálja. Általában függhet a beszállítói ajánlatoktól (ha már rendelésben van ilyen termék és mi is többet rendelünk, tovább tudjuk adni a kapott kedvezményt). Függhet a saját készlet és annak beszerzési árától illetve változásától. Függhet a ránk linkelő partnereinknek kiajánlott ártól, ha időközben emelkedett az ára a rendszer megpróbálja kompenzálni, természetesen bizonyos határok között. A speciális ár kizárólag csökkentett ár lehet, a normál árhoz képest drágább soha nem lesz!

Röviden, amit érdemes tudni, ha ilyen árat látsz, az abban a pillanatban a normál árhoz képest kedvezőbben vásárolható meg, de csak webes rendelés esetén amíg a rendszer azt az árat mutatja számodra.
Információ:

Szöveges, részletes ismertetése a terméknek.

Készlet információk:

A készleten jelzett termékek kosárba rakást követően figyelmeztet, ha kevesebb van raktáron mint a rendelni kívánt mennyiség. Rendelhető több, de ez esetben néhány nappal meghosszabbodik a szállítása a terméknek (amíg beérkezik a megfelelő mennyiség). Külső raktár vagy rendelésre érkező termékeknél az egy db a jelzett időn belül megérkező mennyiség, több darab esetén változhat a beszállítási idő! (Néhány beszállító partnerünktől nem kapunk pontos darabszámot, így több darab esetén előfordulhat hosszabb várakozás).

További információk (specifikációk):

Paramétereinek részletezése, összehasonlításhoz. Ezen adatok a gyártói információkkal vannak feltöltve, az ebből adódó esetleges hibákért felelősséget nem tudunk vállalni, de kérdés esetén szívesen utánajárunk egy egy pontosítást igénylő paraméternek.
Ajánlott termékek

(opcionális): Javasolt az adott termék használatával összefüggő választható termékek.
Csomag ajánlat

(opcionális): Más termékkel együtt vásárolva kedvezőbb áron állíthatsz csomag ajánlatot össze magadnak.
Dokumentumok/letöltések (opcionális):

Az adott termékhez tartozó prospektus, használati útmutató, biztonsági adatlap egyéb letölthető file.
Videó (opcionális): Könnyebb és jobb termék bemutatást tesz lehetővé, néhol csak illusztrációként szolgál.

Regisztráció

A regisztráció nem kötelező!

Vásárlás felhasználói regisztráció nélkül is lehetséges, de számtalan előny, illetve kényelmi szempont nem használható ez esetben.

A regisztráció előnyei:
– amennyiben legközelebb is szeretnél tőlünk rendelni, adataidat nem szükséges újonnan megadni,
– több szállítási/számlázási címet is felvehetsz, valamint a rendelési folyamatát is nyomon követheted,
– visszamenőleg megtekintheted, kinyomtathatod az eddig elkészült számláidat, ha szükséged van rá,
– kívánságlistára helyezhetsz termékeket, melyet megoszthatsz ismerőseiddel, illetve értesítünk, ha az adott termék akciós lesz, vagy csökken az ára,
– ár értesítőt kérhetsz adott termékekhez, amikor a termék árának változásáról értesítünk.

A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.

Ügyelj az adatok pontos megadására, hogy a számlázás illetve a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

Adataidat harmadik fél számára nem szolgáltatjuk ki, és betartjuk a Személyes Adatok Kezelésére vonatkozó törvényi előírásokat. Lásd adatvédelmi nyilatkozatunkat.

A megrendelés folyamata

  1. A termék adatlapján rákattintva a „Kosárba” gombra, a termék belekerül az úgynevezett virtuális kosárba.
    2. A vásárlás további folytatásához kattints a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerülsz az iménti termék adatlapjára.
    3. Járj el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
    4. Amikor minden szükséges terméket elhelyeztél a kosarában kattints a „Kosár tartalma” feliratra, hogy megtekinthesd annak tartalmát. A kosárban a termékeket törölheted, mennyiségüket módosíthatod a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Módosítás” gomb megnyomásával.
    Fontos: amennyiben darabszám alapú kedvezménnyel rendelkező terméket módosítasz, az kihathat az árára is! Lásd: kedvezmény mértéke az adott termék oldalán.
    5. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhatsz tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználó vagy, egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” illetve „vásárlás regisztráció nélkül” lehetőség választható.
    6. Ezt követően sorban, a számlázási cím megadása szükséges (illetve kiválasztása a már rögzített címek közül), majd a szállítási cím is hasonlóképp adható meg.
    7. Szállítási mód választása (itt van lehetőség a személyes átvétel jelölésére is), ennek az esetlegesen felmerülő pontos költségeit jelezzük itt is.
    8. Fizetési mód választása, értelem szerűen az elérhető módokból tudsz választani.
    9. Megjegyzés az áruháznak (itt a rendeléssel kapcsolatos megjegyzést tudsz írni), valamint a megjegyzés a futárnak (ez a mező egy az egyben rákerül a csomag címkéjére, pl: 24-es kaputelefon, zöld kerítés, szomszéd is átveheti, stb)
    10. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Rendelés Feladása” gombra kattints, mellyel rendelésed elküldöd nekünk.
    11. A rendelésről a rendszer küldd egy szállítólevelet automatikus e-mailban, melyben szerepel minden a rendeléssel kapcsolatos adat. Az ebben található rendelésszámra hivatkozva tudsz a rendeléssel kapcsolatban érdeklődni, illetve nyomon követni (regisztrált felhasználóként) az „adatlapom/rendeléseim” menüpontban.

 A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-17 óráig történik.

A megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A legtöbb esetben nincs is szükség kézi beavatkozásra. Rendelés leadásakor néhány percen belül automatikusan foglalásba kerül az adott termék(ek) készletünkből, illetve beszerzési listára teszi amiből nincsen elegendő raktáron. (Ez nem a rendelés elfogadása, ez egy nyugtázó üzenet a rendelésedről)
Ugyanebből az adatokból, emberi beavatkozás nélkül (jóváhagyás után) készül el a számla, ami rögtön a könyvelési rendszerünkbe is bekerül. Ezt követően a szállítási adatoknak megfelelően elkészül a fuvarlevél is.. Lényegében magad állítod ki a számlát, és a csomag cimkézését, ezért is kérünk arra, hogy pontosan töltsd ki az adatokat.

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag és az előző szállítás valós költségeinek előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. (például, de nem kizárólag: időközben elérhetetlenné, beszerezhetetlenné vált termék, vagy bármilyen technikai probléma miatt nem megfelelő áron megjelent termék esetén.)

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Készpénz esetén (személyes átvételkor választható) üzletünkben az átvételkor kell a terméket kifizetni.
Utánvétel esetén, a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. (max 500.000 forintos értékhatárig!)
Előre utalás esetén, proforma számlát küldünk, kérjük ennek megérkezését várd meg, illetve az ezen szereplő adatok (számlaszám, számla sorszáma) szerint utalj! Ez esetben az összeg számlánkra érkezését és feldolgozását követően értesítünk az átvétel lehetőségéről, illetve a szállítás megkezdéséről. Szállításkor/átvételkor végszámlát állítunk ki -mely pénzügyi teljesítést már nem igényel természetesen. (Előlegszámlát nem alkalmazunk)
Halasztott (utólagos átutalás) fizetésre, kizárólag szerződött partnereinknek van lehetősége, ezzel kapcsolatos kérdés esetén keresd ügyfélszolgálatunkat.
Nagyobb értékű rendelés esetén, fenntartjuk a jogot az előre utalás kéréséhez, ehhez díjbekérőt küldünk vagy bankkártyával fizethető a megrendeléskor.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló (szállító) levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla és a garancia levelet a csomag fogja tartalmazni.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot.  

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás, szállítási információk

Bruttó 12.000 Forint alatti rendelés esetén 1900 – 2500 Forint súlytól függően,
Bruttó 12.001  Forinttól  DÍJMENTES!
Webshopunk megrendeléseit a velünk szerződésben álló futárszolgálatok valamelyike teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! ! A rendelést minden esetben egyben szállítjuk (nincsen részszállítás) csak kifejezett vásárlói kérésre, egyeztetést követően. A munkanap 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a következő munkanapon az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár – a postáshoz hasonlóan – címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez. A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyelj, hogy a saját neved mellett a cég, vállalkozás nevét is add meg. Amennyiben a futár nem talál meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon lehet egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot (a szállítási költség az ilyen esetekben megismételt kiszállítást is tartalmazza). A  futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket.A szállítást megelőző munkanap emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel amire hivatkozva a GLS ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni, vagy használható a Track & Trace (csomagkövetés) szolgáltatás. További információ kérhető közvetlenül a futárszolgálattól is a  (06-1) 802-0265-as telefonszámon, vagy a www.gls-hungary.com weboldalon.

A  valós szállítási költség egy részét vagy az egészet átvállaljuk, a szállítási díjnál részletezett mértékben!
Fizetni (utánvét esetén) készpénzben, átvételkor a futárnak kell.
Minden csomagban az ÁFÁ-s számla, tartalmazza a szállítási költséget is.

Elállás joga (végfelhasználó, magánszemély részére)

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:
Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
Tekintettel, hogy a távollevők között kötött szerződésekről szóló, kormányrendelet szabályozása értelmében a céges vásárló nem minősül fogyasztónak a megrendelt termékkel kapcsolatban utólagosan elálláshoz nincsen joga. A bontatlan, garancia időn belüli termékeket előre egyeztetett áron visszavásároljuk, beszámítjuk a következő vásárlás alkalmával. Ennek mértéke a vásárlástól eltelt idő, aktuális árfolyamtól függ, de maximum az eredeti vételár 80%. konkrét  igény esetén érdeklődj emailban.
Gyógyászati segédeszközök, higiéniai termékek (testtel és testnedvvel közvetlenül érintkező termékek esetén cserére és elállásra nincsen lehetőség. Ilyenek például a talpbetétek, lepedők, vércukormérők, tesztcsíkok, harisnyák, gyógyászati eszközök, matracok, stb.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

  1. § (1) A fogyasztó a szerződéstől tízennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tízennégy nap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tízennégy nap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított tízennégy nap elteltéig. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
  2. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény teljes terjedelme itt olvasható: http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

Elállási jog gyakorlásának menete

14 napon belül jogosult vagy indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Te vagy az a Te által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha az elállási/felmondási jogával élni kívánsz, elállási/felmondási szándékod tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles vagy eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Aquafamily Bt.,
8925 Bucsuszentlászló, Széchenyi u. 51. 

aqua@aquafamily.hu

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha elállsz ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.)A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásod adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhel.A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket. Köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli.Kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttasd vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. (normál átlagos csomag esetén kb. 2000 ft)
További információk a termékhez kapott számlán találhatók.

Vásárlói bejelentések, panaszok kezelése

A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint a kapcsolat lapon jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.

Zárszó

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webshopunk böngészésével, továbbá megrendelésednek rögzítésével elfogadod az általános szerződési feltételeket, továbbá adatkezelési elveinket.

 

EHEIM Tetra SYLVANIA